czwartek, 11 października 2018

Grupa na facebooku oraz reaktywacja bloga

Witam!

Po dłuższej przerwie (wynoszącej równe 7 miesięcy) między kolejnymi wpisami wracam do wrzucania kolejnych notek.

Czas ten którego nie poświęcałem mojemu blogowi tutaj poświęcałem założonej przeze mnie grupie na facebooku.

Monety Miedziane Polski Królewskiej

Trzon wszystkiego to grupa o tej samej nazwie:

Grupa Monety Miedziane Polski Królewskiej

Grupa jest otwarta, każdy może czytać, przeglądać posty oraz zdjęcia.

Wszystkim osobom które zainteresowane są tematyką monet miedzianych okresu Polski Królewskiej na pewno przypadnie ona do gustu. Dlatego tak jak w poprzedniej notce tutaj również zapraszam wszystkich do dołączenia i współpracy.

Dalsza część to grupa dotycząca kupna, sprzedaży oraz wymiany monet.

Grupa Monety Miedziane Polski Królewskiej - Kupno, Sprzedaż, Wymiana

Oraz strona grupy:

Strona Monety Miedziane Polski Królewskiej

Strona oraz grupa cały są jeszcze w budowie i rozbudowie dzięki użytkownikom fb i miłośnikom miedziaków.

W 10 miesięcy jest już nas 634 członków i mam nadzieję nasze grono będzie się ciągle powiększać.



Teraz czas na informację wiążąca się z tą swego rodzaju reaktywacją. Będzie to uporządkowywanie wszystkich wpisów. Będę wracał systematycznie do starych notek od pierwszej do ostatniej i aktualizował informacje w nich zawarte. Stare notki będę kasował zastępując je nowymi. Nie zależy mi na archiwum sięgającym 4 lata wstecz a na przejrzystości i aktualności informacji w moich wpisach. Według niektórych osób mój blog to swego rodzaju katalog i mam nadzieję taką formę utrzymać.

Zachęcam do śledzenia kolejnych notek

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz